علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 179790
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


استان اصفهان قهرمان یازدهمين دوره مسابقات دارت قهرماني كشور شد

یازدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور ویژه بانوان و آقایان در حالی به میزبانی استان خراسان رضوی به پایان رسید که  تیم دارت استان اصفهان توانست رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کند.
به گزارش روابط عمومی، در اين دوره از رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان‌ 72 ورزشكار بانوی دارت انداز  و 95 ورزشکار آقا و در رده نوجوانان 12 نوجوان دختر و همچنین 12 نوجوان پسر در مجموعه ورزشی کوثر سالن هندبال مشهد در روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 بهمن ماه سالجاری با يكديگر به رقابت پرداختند.
براساس اين گزارش مسابقات دارت كشوري در بخش‌های دو نفره و انفرادی برگزار ‌شد که تیم استان اصفهان با کسب 140 امتیاز توانست به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های البرز با 132 امتیاز و تیم فارس با 112 امتیاز در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

• مسابقات بانوان
در مجموع دو بخش بزرگسالان، تیم " اصفهان " در یازدهمین دوره رقابت های دارت با کسب 86 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان " خوزستان " با  68 امتیاز و " گلستان " با 66 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

  • در بخش دو نفره تیم گلستان متشکل از " ساجده احمدی - مدینه ملک حسینی " و تیم اصفهان متشکل از " بهناز قربانی - بهناز سلمانی "  توانستند به فینال این مسابقات برسند که تیم گلستان قهرمان و تیم اصفهان نائب قهرمان شدند و تیم خوزستان متشکل از " ساراخدادادی - توران قادری " نیز بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش انفرادی این رقابت ها " بهناز قربانی " بانوی دارت انداز از اصفهان با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و " ساراخدادادی " از خوزستان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و " ساجده احمدی " دارت انداز گلستانی بر سکوی سوم ایستاد.
  • در بخش نوجوانان این رقابت ها " دنیز هشتبران " نوجوان دارت انداز از تهران با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و " نسیم امینی پارسا " از خراسان رضوی  عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و هردو توانستند جواز حضور در تیم ملی دارت در سال 94 را کسب نمایند همچنین " مبینا مظهری " نوجوان دارت انداز تهرانی بر سکوی سوم ایستاد.
  • • مسابقات آقایان

    در مجموع دو بخش بزرگسالان، تیم " البرز " در یازدهمین دوره رقابت های دارت با کسب 94 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های دارت استان " فارس " با 76 امتیاز و " اصفهان " با 54 امتیاز در مکان های بعدی قرار دارند.

    • در بخش دو نفره تیم البرز متشکل از " مهدی هوشمندان - عباس سمیعی " و تیم فارس متشکل از " منصور محجلین - رحیم هاشمی شیرازی " توانستند به فینال این مسابقات برسند که تیم البرز قهرمان و تیم فارس نائب قهرمان شدند و تیم خراسان رضوی متشکل از " محمد مهدی دهقان - مهدی بنی اسدی " نیز بر سکوی سوم ایستاد.
    • در بخش انفرادی این رقابت ها " عباس سمیعی " از البرز با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و " جلال مروتی " از تهران عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و " محمد حسین عمو شاهی " از اصفهان بر سکوی سوم ایستاد.
    • در بخش نوجوانان این رقابت ها " امیر مهدی امینی " نوجوان دارت انداز از البرز با پیروزی بر رقیبان قهرمان شد و " امیر محمد جندقی " از گلستان عنوان نائب قهرمانی را به دست آورد و هردو توانستند جواز حضور در تیم ملی دارت در سال 94 را کسب نمایند همچنین " دانیال کریم پور " نوجوان دارت انداز سمنانی بر سکوی سوم ایستاد.

    گفتنی است یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت کشور با همت جناب آقای قاسمی و سرکار خانم عربی و در حضور سر کار خانم پامیر نماینده وزارت ورزش و جناب آقای خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: سه شنبه 28 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com